Ulla Heinonen

Ulla ja Poju

Ulla aloitti ratsastuksen 90 -luvun alussa Santahaminassa Upseeriratsastajien junioritunneilla sunnuntaiaamuisin. Ullan isä oli töissä puolustusvoimilla ja ehdotti seuraa hänelle. Hän kävi kesäpaikalla yhdellä yksityistunnilla ja sitten jo aloittikin suoraan Upseerien tunneilla. Varsinaista alkeiskurssia ei ollut, mutta ohjeena oli, että ota harjasta kiinni, jos alkaa kovin huippaamaan. Sen jälkeen tosin on tullut käytyä monen ratsastuskoulun tunneilla sekä yksityisillä istuntatunneilla.

Ullan suosikkihevosia ovat historiasta Santahaminasta Liberto ja Amer. Nyt ehdottomana suosikkina on Luhtajoen Poju.

Ulla ratsastaa omaksi ilokseen ja rentoutuakseen. Tavoitteena on hyvä istunta, ja eteenpäin pyrkivä, yhdessä toimiva ja rento ratsukko.

Ulla toimii myös seuran hallituksessa 2022 alkaen.

Elokuu 2022