Santahamina Horse Show

Vuonna 1958 Upseeriratsastajat ry muutti Töölöstä Taivallahden talleilta Santahaminaan. Puolustusvoimien ja seuran yhteistyön tuloksena syntyi Santis Horse Show, jossa kolmena vuonna (1979, 81 ja 86)  kilpailtiin jopa esteratsastuksen Suomenmestaruudesta.

Vuonna 1994 puolustusvoimien talli lopetettiin Santahaminassa ja ratsastuskenttänä toiminut Papinlahden kenttä alkoi nurmettua.  12 vuotta myöhemmin, v 2006,  ratsukot tekivät päivän mittaisen paluun Santahaminaan Upseeriratsastajien järjestämässä näytöksessä ja vuosina 2009-2017 on Papinlahden kentällä järjestetty elokuussa seuratason esteratsastuskilpailu sekä erilaisia hevosaiheisia oheistapahtumia. Papinlahden kenttä on nykysin kuitenkin niin huonossa kunnossa, ettei ratsastuskilpailuja tulla näillä näkyminin enää järjestämään siellä.