Jäsenhakemus

Upseeriratsastajien pitkäaikainen ratsu "Goro"

Upseeriratsastajat ry:n tarkoituksena on:

- Edistää ratsastusurheilua sekä kohottaa jäsentensä ratsastustaitoa ja –tietoutta

- Edistää maanpuolustukseen myönteistä suhtautumista.

Jäsenhakemukset käsitellään seuran hallituksen kokouksessa.  Voit joko ladata ja täyttää hakemuslomakkeen ja toimittaa sen jollekkin seuran hallituksen jäsenelle tai lähettää tietosi allaolevalla lomakkeella.

Seniori-, perhe- ja juniorijäset ovat oikeutettuja SRL (Suomen Ratsastajainliiton) etuihin. Näitä ovat mm Hippos-lehti, Tapiolan tapaturmavakuutus ja mahdollisuus suorittaa ratsastusmerkkejä. Kannattavat jäsenet ovat joko seuran toimintaa tukevat ratsastamattomat jäsenet, tai ratsastavat jäsenet jotka saavat SRL edut jonkun muun seuran kautta.

Seuraa vaihdettaessa ilmoittakaa vanha sporttirekisteri ID tunnuksenne niin kaikki tiedot (kuten merkkisuoritukset) siirtyvät mukana.

Upseeriratsastajat ry jäsenhakemus