Seuran toiminta

Seuran hallitus ratsailla Eriksnäsin kartanon edustalla
Tallisopimus allekirjoitettiin Tea Blomin kanssa toukokuussa 2013, kuvassa myös UpsR puheenjohtaja Marko Maaluoto sekä varapuheenjohtaja Seppo Haario

Kesästä 2013 asti Upseeriratsastajien ratsastustoiminta on keskittynyt Luhtajoen Ratsutilalle Nurmijärvelle.

Vaikka seuran ratsastustoiminta järjestetäänkin Nurmijärvellä, niin myös Santahaminassa on edelleen Upseeriratsastajien toimintaa. Seura pitää siellä säännöllisesti hallituksen kokouksia sekä vuosittaiset kevät- ja syyskokoukset.

Vuodesta 2006 Santahaminassa on nähty jälleen myös hevosia.  Upseeriratsastajat järjestää Kaartin Jääkärirykmentin tuella  vuosittaisen Santahamina Horse Show:n jossa on ohjelmassa ratsastusnäytöksiä sekä avoimet esteratsastuskilpailut. Tämä tapahtuma on osaltaan ollut muistuttamassa saaren pitkästä historiasta ratsastusurheilun yhtenä mielenkiintoisimpana paikkana.