Jäsenedut

Seuran jäsenedut:

• Mahdollisuus osallistua seuran omille ratsastustunneille
  • Yksinratsastusoikeus seuran omilla hevosilla rittävän taidon omaaville jäsenille
  • Mahdollisuus kilpailla seuran hevosilla tallin omissa kilpailiuissa
  • Mahdollisuus osallisua katrilliharjoituksiin ja esiintymisiin
  • Mielenkiintoiset esitelmät seuran kevät- ja syyskokouksissa
  • Osallistuminen yhden Suomen vanhimman ratsastuseuran perinteen jatkamiseen ja toiminnan kehittämiseen

SRL Jäsenedut:

• Kattava Tapiolan tapaturmavakuutus, joka on voimassa aina hevosia hoidettaessa, ratsastaessa sekä matkoilla tallille.
    Vakuutus on voimassa myös ulkomailla.
  • Hippos-lehti
    Hippos sisältää mm. asiantuntija-artikkeleita ja ajankohtaista tietoa hevos- ja ratsastusmaailmasta.
  • Mahdollisuus suoritttaa ratsastuksen hevostaito- ja ratsastusmerkkejä.
    Merkkien avulla voit seurata omien taitojesi kehittymistä ja luoda tavoitteellisuutta hevosharrastukseesi.
  • Mahdollisuus osallistua ratsastuskilpailuihin.
    Kilpailuharjoituksia lukuun ottamatta kaikkiin ratsastuskilpailuihin osallistumiseen tarvitaan ratsastusseuran jäsenyys.
  • Mahdollisuus osallistua toimihenkilökoulutuksiin ja toimia koulutuksen jälkeen tuomarina, ratamestarina, stewardina jne.

SRL Jäsenkortti lähetetään Hippos lehden mukana alkuvuodesta, siinä näkyvät mm jäsennumero, merkkisuoritukset ja toimihenkilöoikeudet. Yhteistyökumppaneiden tarjoamia etuja SRL Jäsenille löytyy SRL nettisivuilta.