Barone

Baronen myyntikuva Liettuasta
Barone vuonna 2012 (21 vuotiaana)

Barone

trakehner tamma, mustankimo.

S. 1991,Liettua,  i. Bastas, e. Benuja, ei Fasades.

Barbitalaksen menehdyttä K.Erik ja Thomas Stenius lahjoittivat vuonna 1998 seuralle Baronen.Barone oli hevonen, johon liki jokainen ratsastaja ihastui. Se oli rehellinen hyppääjä, eteenpäinpyrkivä ja kevyt ratsastaa. Baro sijoittui ratsastuskoulujen mestaruuskilpailuissa samana vuonna toiseksi esteillä ja voitti kouluosuuden. Barone myytiin kevyeen yksityiskäyttöön jalkavaivojen vuoksi syksyllä 2004.

Kuulumisia vuonna 2012:  Barone kuntoutui jalkavaivoistaan kärsivällisellä hoidolla ja on edelleen samoilla omistajilla, joille sen lähti UpsR:ltä. Sen luonne on ihastuttava ja halu miellyttää ratsastajia on säilynyt vanhoihin päiviin asti. Barone on hyvässä kunnossa, se tarhailee paljon ja liikkuu edelleen säännöllisesti seuraten uteliaana ympäristöä.