Santis Horse Show 2015 vietettiin upeassa auringonpaisteessa lauantaina 15.8.

Santahaminan Mestariksi ratsasti Ratsastusseura Skaran Kristina Auvinen hevosellaan Castello III.. Kristina nappasi myös luokan II voiton, tällä kertaa hevosellaan Proud Flash, Luokan I voitto meni Evitskogin ratsastajia edustavalle Tuulikki Vainiolle hevosellaan Kaisteri. Onnittelut kaikille voittajille ja sijoittuneille, sekä  kaikille ratsastajille hienoista suorituksista.

Esteratsastuskilpailun lisäksi nähtiin Tea Blomin kouluratsastusnäytös ja lapset pääsivät kokeilemaan poniratsastusta. Petri Nykänen kyyditsi yleisöä hevoskärryillä ja PASI tarjosi vauhdikkaita ajeluita. Huoltoaliupseerien hernekeitto, makkarat ja letut tekivät kauppansa, samoin kuin Sotilaskodin munkit ja kahvit. Jarkko Ruohoniemen ja Kaisterin ohjaamana kilpailijat pääsivät vielä tutustumaan Santahaminan upeisiin maastoihin ratsujensa kanssa. Poliisratsut keräsivät suuren ihailijajoukon ja jakoivat hevoskortteja rapsuttelun lomassa.

Tämäkään tapahtuma ei olisi mahdollinen ilman lukemattomien vapaaehtoisten työpanosta, jotka Upseeriratsastajien puheenjohtaja Marko Maaluodon johdolla kunnostivat Papinlahden kentän aluetta kesän aikana sekä osallistuivat tapahtuman järjestämiseen eri tavoin. Kiitokset kaikille !

Erityinen kiitos vielä yleisölle, toivottavasti tapaamme jälleen ensi kesänä !

PDF-tiedostoLuokka_1.pdf (13 kB)
Kilpailutulokset, luokka 1
PDF-tiedostoLuokka_2.pdf (15 kB)
Kilpailutulokset, luokka 2