Syyskokouksen päätöksiä

22.11.2021

Syyskokous järjestettiin perinteisellä Santahaminan upseerikerholla maanantaina 15.11. Osallistujia oli mukava 18 hengen joukko paikalla. Kanasalaatin ja kahvittelun sekä Marko Maaluodon Asekätkennästä kertovan esitelmän lisäksi kokouksessa käsiteltiin henkilövalintoja ja vuoden 2022 suunnitelmia. Kokous valitsi uudeksi puheenjohtajaksi tammikuusta 2022 alkaen Seppo Haarion ja uudeksi hallituksen jäseneksi Ulla Heinosen.  Hallituksessa jatkavat myös Reijo Hietamäki, Riitta Hovi, Marjo Ilanko, Pekka Kannari ja Pia Tanskanen sekä rahastonhoitajana Heikki Kela. Toiminnantarkastajiksi valittiin Jyri ja Sirpa Kranz ja varalle Susanna Knuutinen. Jättikiitokset puheenjohtajan nuijan eteenpäin luovuttaneelle Juha Kilpiälle toiminnasta seuran puheenjohtajana haastavana korona-aikana.

Kokouksessa päätettiin myös ratsastuskorttien käytöstä seuraavaa. Vanhat "pahviset " kortit on käytettävä loppuun vuoden 2022 aikana. Uusien ratsastuskorttien käyttöaika on 2 vuotta ostopäivästä eteenpäin.