Jäsenmaksut 2021

30.11.2020

Syyskokous päätti viime viikolla pitää UpsR jäsenmaksut ennallaan. Jäsenmaksuista kohdistuu 5-7 euroa seuralle, ja loppu on SRL (ratsastajainliiton) osuutta- jolla katetaan mm Hippos lehti sekä tapaturmavakuutus. SRL jäsenenä sinulla on myös mahdollisuus kilpailla sekä suorittaa ratsastusmerkkejä. Kannatusjäsenelle ei tule SRL etuisuuksia- mutta hän on muuten täysin oikeuksin mukana seuran toiminnassa. Huomatkaa että kaikilla seuran tunneilla ratsastavilla tulee olla SRL jäsenyys vakuutusturvan takia, sekä tietysti myös UpsR jäsenyys !

Nyt on hyvä aika ilmoitella jos haluat muutoksia jäsenyyteesi, esim siirtyä kannattavasta jäsenestä SRL jäseneksi, tai päinvastoin. Jäsenmaksut tulevat suoraan SRL  kautta tammikuussa ja vakuutusturvan takia maksu on maksettava eräpäivään mennessä. Jäsenasioissa olkaa yhteyksissä UpsR jäsensihteeriin (Pia Tanskanen).

Pysytään ratsailla!