Maneesin avajaiset sunnuntaina 15.3 klo 14

Kutsu Luhtajoen Ratsutilan maneesin avajaisiin

Aika: Sunnuntai 15.3.2020 klo 14.00
Paikka: Luhtajoen Ratsutila, Hemmintie 30, 01810 Luhtajoki

Luhtajoen Ratsutilan toiminta painottuu Nurmijärven muita ratsastuskouluja enemmän nuorisoon. Ratsutila tarjoaa nuorille mielekkään harrastusvaihtoehdon ja opettaa heille sosiaalista kanssakäymistä ja toisten huomioimista.

Luhtajoen Ratsutila palvelee Nurmijärven lisäksi myös pääkaupunkiseudun asukkaita. Pienet opetusryhmät takaavat ratsastajille yksilölliset tavoitteet ja yksilöllisen opetuksen. Opetusryhmiä on kaikenlaisille ratsastajille, niin lapsille kuin aikuisillekin, aloittelijoille, hieman edistyneemmille, kunnianhimoisesti kisaaville, pienemmille ponilaisille, terapiatuntilaisille ja yksityisoppilaille.  Koulu järjestää myös hevosavusteista päivätoimintaa.

Nyt avattava ratsastusmaneesi parantaa huomattavasti Luhtajoen Ratsutilan toimintaa ja antaa sääsuojan koko vuoden ajaksi. Toimintaa voidaan harjoittaa nyt huonossa säässä ja iltaisin pimeässä. Maneesi antaa hyvät mahdollisuudet myös sosiaalispedagogiseen hevostoimintaan ja vammaisratsastukseen.

Tietoja Luhtajoen Ratsutilasta

Yritys perustettiin vuonna 2000 nimellä Tmi Hippoteam, Tea Blom (Y-tunnus 15979477). Vuoden 2011 alussa toiminimi muutettiin osakeyhtiöksi Hippoteam Oy (Y-tunnus 23689955, omistaja sekä toimitusjohtaja Tea Blom).

Ratsutilan virallinen nimi on Hippoteam Oy ja markkinointinimi on Luhtajoen Ratsutila. Ratsastuskoulun hevosia ja palveluja käyttää kaksi ratsastusseuraa: Luhtajoen Ratsastajat ry ja Upseeriratsastajat ry. Lisäksi tallissa on muutamien yksityisten omistajien hevosia. Ratsastuskoulu ja seurat antavat ratsastusvalmennusta ja järjestävät kilpailuja. Ratsutila työllistää neljä henkilöä.

Avajaisten ohjelma

-           tervehdyssanat