Syyskokous järjestetttiin Santahaminassa

20.11.2013

Seuran syyskokous pidettiin Santahaminassa maanantaina 18.11. Kokousesitelmänä kuultiin Seppo Haarion mielenkiintoinen esitys arktisen alueen tulevaisuudesta.

Seuran hallituksessa erovuoroisena olleet jäsenet Kirsi Fagerlund, Seppo Haario ja Pia Tanskanen valittiin jatkamaan työtään hallituksessa. Puheenjohtajana jatkaa Marko Maaluoto. Seuran toiminnantarkastajina jatkavat Matti Mäkinen ja Per-Göran Modig ja heidän varahenkilönään Terttu Sulkamo.

Jäsenmaksu päätettiin pitää ennallaan, mikäli SRL ei korota omia maksujaan. SRL korottaessa maksuja nostaa UpsR omia jäsenmaksujaan vastaavalla summalla (poislukien kannattavat jäsenet). Seuran toiminta jatkuu Luhtajoen ratsutilalla lauantaituntien ja kilpailujärjestelyjen merkeissä. Santahamina Horse Show järjestetään jälleen ensi vuonna, lauantaina 16.8.2014.